2011. november 14., hétfő

Unisex sport babakocsi szép állapotban - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó egy szép unisex sport babakocsi!
Mi vagyunk a második tulajdonosa. Nálunk a kisfiam használta, előttünk pedig egy kislány kis ideig. (előző tulajdonosa Görögországban vette). Első kerekei bolygósíthatóak a hátsók pedig fékezhetőek. Jó állapotban vannak a kerekei (fényképeztem). Van rajta baba-mama tálca, elől a babatálca könnyen levehető. Elől lábtartó is van rajta. Alul nagy merev aljú bevásárlókosár van rajta, jó erős. A huzata mosható. Azt a sárga szélű betétet az ülőrészénél tépőzárral lehet ráerősíteni, az könnyen levehető. A kupolarészét is le lehet venni mosni. A többi részét is szét lehet szedni szerintem, de én nem próbáltam. A bevásárló kosaras részét is, de azt nem lehet gépben mosni, mert merev az alja. A kupolát könnyedén hátra lehet hajtani. Van rajta hátul egy kukucskáló rész is. Valamint alatta egy tépő záras kis rekesz. Könnyedén vízszintesbe lehet dönteni, ha elaludna a pici. Két oldalt kell állítani (fényképeztem). Tartozik hozzá egy vékony lábzsák is, amit fekvő helyzetben lehet rátenni (patenttal és tépőzárral). (Mondjuk mi ülő helyzetben is rá tudtuk rakni a lábzsákot, csak nem olyan tökéletesen, mint fekvő helyzetben. ). Könnyű kocsinak mondanám (kb. 10kg. körül lehet a súlya, mérleg hiányában nem mértem meg pontosan, lehet, hogy könnyebb kicsit). Jól lehet vele manőverezni. Mi nagyon szerettük, csak már kinőttük. Vannak kisebb hibái (a tolókarján a szivacsból hiányoznak pici darabok, a huzata kicsit bolyhos, a kupolarész minimálisan fakóbb), de nagyon jó állapotban van szerintem. Egy kisebb tisztítás ráfér, mert csak tároltuk mostanában, nem használtuk. De nem garázsban, hanem szekrényben volt.
Méretei:
A tolókarja kb. 80 centiméter magasan van a földtől. Az ülőfelülete kb. 30x27 cm-es + a háttámla (azt nem mértem le), fektetve: kb. 65x27 centiméter. A lábtartó és az ülőfelület közti távolság kb. 17 centi, az ülőfelület és a föld közötti pedig kb. 42 centi. Összecsukva kb. 85 centi hosszú! Kis helyen is elfér így!
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok és gyorsan! Postázom is, szerintem nem standard csomagként elmenne, vagy idő garantált csomagként, vásárlás előtt egyeztessünk róla. Futárral is elküldöm, de azt megrendelni a vevő feladata. Ajándék is jár hozzá!!


Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-21 17:29
. Unisex sport babakocsi szép állapotban - Jelenlegi ára: 5 000 Ft